Felanmälan
Har du upptäckt något bristfälligt i din bostad? Logga in på mina sidor för att enklast göra en felanmälan.
Gör felanmälan på Mina sidor
Det är enklast för både dig och oss att göra en felanmälan på Mina sidor. Här loggar du in.
Vad händer efter du felanmält?
Registrering
Efter du registrerat felanmälan via Mina Sidor eller via telefon, läggs ditt ärende till personen som får i uppdrag att åtgärda felet.
Kontakt
Fastighetsskötaren eller hantverkare kommer kontakta dig innan dig innan besök, eller gå in med huvudnyckel om du gett godkännande till det.
Åtgärd
Åtgärd sker i de flesta fall vid första besöket. Dock så finns det vissa ärenden som går på garanti och därför kan de ärendena ta lite längre tid att handlägga.
Återkoppling
Återkoppling sker antingen via Mina Sidor, i avslutat ärende, via lämnad lapp i lägenheten, eller via samtal om det är något speciellt.
Registrering
Efter du registrerat felanmälan via Mina Sidor eller via telefon, läggs ditt ärende till personen som får i uppdrag att åtgärda felet.
Kontakt
Fastighetsskötaren eller hantverkare kommer kontakta dig innan dig innan besök, eller gå in med huvudnyckel om du gett godkännande till det.
Åtgärd
Åtgärd sker i de flesta fall vid första besöket. Dock så finns det vissa ärenden som går på garanti och därför kan de ärendena ta lite längre tid att handlägga.
Återkoppling
Återkoppling sker antingen via Mina Sidor, i avslutat ärende, via lämnad lapp i lägenheten, eller via samtal om det är något speciellt.